opublikowane: 2 cze 2017, 04:38 przez witoszyce szkola
[
zaktualizowane 12 cze 2017, 10:31
]
Dnia 1 czerwca 2017 r. w naszej szkole został zorganizowany Dzień Dziecka - wesoło, zdrowo i na sportowo. Zajęcia rozpoczęły się od przywitania
uczniów i przedstawienia programu dnia. Uczniowie klas IV –VI wzięli
udział w podchodach przygotowanych przez p. Martę
Hołownię-Dziewic. Podczas podchodów uczniowie zostali podzieleni na dwie drużyny. Jedna drużyna wraz z opiekunem uciekała zostawiając po drodze strzałki, ślady i zadania do rozwiązania, a druga grupa musiała ją złapać. To była doskonała zabawa zarówno dla uciekających, którym przyjemność sprawiało ukrywanie zadań i ucieczka jak i dla tropiących, którzy musieli wykazać się wieloma umiejętnościami przy rozwiązywaniu zadań. Były to zadania sprawnościowe z wykorzystaniem
wiedzy z różnych przedmiotów. Przydała się również umiejętność szybkiego orientowania się
w terenie. Po powrocie do szkoły uczniowie wzięli udział w akcji "Jak nie czytam jak czytam" podczas której czytali swoje ulubione książki pod czujnym okiem nauczycielek.
Następnie uczniowie klas IV-VI wzięli udział w ognisku. Uczestnicy mogli w radosnej atmosferze posilić się smacznymi kiełbaskami oraz lodami i słodkościami przygotowanymi przez Radę Rodziców.
Uczniowie klas I-III i Przedszkolaki spędzili czas bardzo
wesoło. Dzieci uczestniczyły w różnych
zabawach: rzuty ringo, tory przeszkód, gra w piłkę nożną, zabawy hula hop, miały także możliwość pomalowania specjalnymi
farbami twarzy w piękne i kolorowe wzory, co cieszyło się dużym
zainteresowaniem zarówno wśród starszych jak i młodszych. Rodzice wraz z
nauczycielami upiekli dla uczniów
kiełbaski, tego dnia także wszyscy otrzymali słodki poczęstunek w postaci
cukierków, wafelków i lodów.
Impreza sprawiła uczestnikom wiele radości, zabawy i satysfakcji.
Uczniowie zadowoleni z uśmiechem na twarzach wracali do domów.
Bardzo dziękujemy wszystkim za pomoc w
zorganizowaniu tego dnia, a sponsorom za zakup słodyczy.
Lilia Burdziłowska Marzena Rogasik Barbara Czarna

|
|