Biuletyn Informacji Publicznej
OGŁOSZENIE O ZAPROSZENIU DO ZŁOŻENIA OFERTY
ZSPiPW 26.1.2021 OGŁOSZENIE O ZAPROSZENIU DO ZŁOŻENIA OFERTY w postępowaniu na : „Ubezpieczenie mienia
Zespołu Szkoła Podstawowa
W związku z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz.1843 z późn. zm.) do niniejszego postępowania nie stosuje się procedur określonych we wspomnianej ustawie. W postępowaniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
1. Zamawiający. Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole w WitoszycachWitoszyce 10, 56-200 Góra tel: 65 543 13 23 Osobą upoważnioną do kontaktu w zakresie przedmiotowego zamówienia są: Leszek Stecki – Dyrektor Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach
2. Przedmiot zamówienia. 2.1 Przedmiot zamówienia obejmuje: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia. W postępowaniu nie przewidziano możliwość złożenia ofert częściowych.
Zakres ubezpieczenia: 1. Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia. 2. Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz ryzyka dewastacji. 3. Ubezpieczenie mienia od ognia i innych żywiołów. 4. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk.
Szczegółowe warunki zamówienia wraz z opisem przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do przedmiotowego ogłoszenia. Załączniki do przedmiotowego ogłoszenia opublikowano na www.zspipwitoszyce.edu.pl (bip).
2.2.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. a)Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w okresie trwania umowy do 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, b) Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe, zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym oraz kalkulowania składki w systemie pro rata temporis o ile przedmiot zamówienia, zakres i warunki były wskazane w zamówieniu podstawowym. 2.3.Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 3. Termin realizacji zamówienia. Ubezpieczenie ma obejmować okres od 10.01.2021 roku do 09.01.2022 roku, tj. 12 miesięcy z rocznym okresem polisowania.
4. Warunki udziału w postępowaniu. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w. sytuacji technicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, gdy Wykonawca wykaże, iż posiada zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w Ustawie z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej ( t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 391 z późn. zm). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi przy zastosowaniu formuły spełnia- nie spełnia. Do wykazania spełniania pozostałych warunków udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych w pkt 4 przedmiotowego ogłoszenia, 5. Oświadczenia i dokumenty, które winni załączyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w Ustawie z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej ( t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1206 z późn. zm.) b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg. wzoru Zamawiającego (załącznik nr 3), c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert ( Wykonawca będący osobą fizyczną prowadzącą działalność – generuje wydruk z ceidg), 5.1. Jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, wskazane w pkt. 5 w niewłaściwej formie lub złoży dokument zawierający błędy, Zamawiający wezwie wykonawcę do usunięcia braku we wskazanym terminie. UWAGA: Jeżeli Wykonawca składa kopie dokumentów - winny być one poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1) Wykonawcy występujący wspólnie (np. konsorcjum), mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba, że pełnomocnictwo takie wynika z dołączonych do ofert dokumentów np. umowy konsorcjum. Uwaga: pełnomocnictwo musi być udzielone przez wszystkich Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum oraz powinno mieć określony zakres. 2) Oferta składana przez Wykonawców występujących wspólnie zostanie utworzona z dokumentów wymienionych w pkt. 5 z zastrzeżeniem, iż dokumenty wymienione 5 a i 5 c składane są przez każdego z uczestników konsorcjum osobno. Dopuszcza się, by oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożył ustanowiony pełnomocnik/lider w imieniu wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 4) Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę Wykonawców występujących wspólnie. 5) Wszyscy członkowie konsorcjum ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizację zamówienia. Problematykę zobowiązań solidarnych w zakresie nie uregulowanym przez umowę konsorcjum regulują przepisy Kodeksu cywilnego.
Wykonawcy działający w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych Jeżeli Wykonawca działa w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych, w przypadku udzielenia mu zamówienia, Zamawiający nie będzie zobowiązany do dopłaty ewentualnej składki w celu zrównoważenia ujemnego wyniku towarzystwa.
6. Sposób obliczenia ceny: Cena – 100% 7. Zawartość oferty. Oferta winna zawierać: 1) wypełniony formularz– ODPOWIEDNIO ZAŁĄCZNIKI DO OGŁOSZENIA 2) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 5 , 3) Ogólne warunki ubezpieczenia wnioskowanych ryzyk Oferta winna być podpisana przez osobę właściwie umocowaną. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentu rejestrowego do oferty należy załączyć właściwe pełnomocnictwo. Kopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (każda strona oferty parafowana). OFERTA WINNA BYĆ ZGODNA Z OGŁOSZENIEM. OFERTA NIEZGODNA Z WARUNKAMI OGŁOSZENIA ZOSTANIE ODRZUCONA.
Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe. 8. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego tj. w Zespole Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach , w godzinach pracy Zamawiającego, nie później niż do 05.01.2021r. godziny 13.00 dnia lub przesłać przed upływem terminu składania ofert w wersji elektronicznej na adres szkolawitoszyce@interia.pl Wykonawca winien przesłać ofertę odpowiednio wcześniej i potwierdzić u Zamawiającego jej wpływ na wskazany adres skrzynki. Kopertę należy zaadresować jak niżej:
Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach Oferta na „Ubezpieczenie mienia Zespołu
Szkoła Podstawowa Nie otwierać przed 05.01.2021 r. godz. 13.15 Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i dostarczenie jej na miejsce składania ofert po terminie określonym w ogłoszeniu) ponosi Wykonawca. Otwarcie ofert nastąpi w dniu stycznia 05.01.2021 r. godz. 13 15 w siedzibie Zamawiającego , w gabinecie Dyrektora Zespołu.
9. Termin związania ofertą. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz upływem terminu składania oferty. 10. Unieważnienie postępowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli: 1) nie złożono żadnej ważnej oferty, 2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, 3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, 4) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy. Załączniki : 1) czynniki charakteryzujące opis przedmiotu zamówienia: , rejestr majątku, środki trwałe, sprzęt elektroniczny. 1) wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2) wzór formularzy ofertowych.
ZATWIERDZAM
…………………………… |
Rozstrzygnięcie
Witoszyce, dnia 19.10.2020
Dotyczy postępowania uzupełniającego o udzielenie zamówienia „Zakup i dostawę wyposażenia - pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji podstawy programowej z przedmiotów przyrodniczych w szkołach podstawowych”
Informujemy Państwa, że
w przedmiotowym postępowaniu złożono Poniżej przedstawiamy zestawienie złożonych ofert: 1.Oferta nr1 Instytut Finansowania Samorządu Sp. z o.o. ul. Wróbla 3/1, 53-407 Wrocław - cena 9902,00 zł 2. Oferta nr 2 - ASEKURA JAN SZOSTAK, ul. Wolbromska 18/1B, 53-148 Wrocław – cena 16127,00 zł 3. Oferta nr 3
- ISO KONSULTING Sp. z o.o., ul. Lawendowa 3, 85-050 Kolbudy Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 1: Instytut Finansowania Samorządu Sp. z o.o. ul. Wróbla 3/1, 53-407 Wrocław – z ceną brutto 9902,00 zł
Na podstawie oceny spełnienia warunków udziału w
postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert ustalono, że oferta
Ze wskazanym wykonawcą zostanie podpisana umowa o udzielenie zamówienia na realizację zadania: na „Zakup i dostawę wyposażenia - pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji podstawy programowej z przedmiotów przyrodniczych w szkołach podstawowych”.
Leszek Stecki Dyrektor
Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole
|
Postępowanie uzupełniające
Witoszyce, dnia 2020-10-14
Ogłoszenie o zamiarze udzielenia zamówienia na „Zakup i dostawę wyposażenia - pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji podstawy programowej z przedmiotów przyrodniczych w szkołach podstawowych”- postępowanie uzupełniające. Postępowanie uwolnione spod rygoru
ustawy Prawo zamówień publicznych Postępowanie prowadzone, zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych przez Zespół Szkołę Podstawową i Przedszkole w Witoszycach, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, uregulowane w K.C. 1. Zamawiający: Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach 2. Nabywca: Gmina Góra, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, NIP: 6931940518 3. Odbiorca: Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach, Witoszyce 10, 56-200 Góra, Tel.: 65 543 13 23, email: szkolawitoszyce@interia.pl Osoba upoważniona do kontaktu w zakresie przedmiotowego zamówienia: - Leszek Stecki – Dyrektor Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach: 2. Przedmiotem zamówienia są: Pomoce dydaktyczne określone w załączniku 1 A o minimalnych parametrach technicznych określonych w załączniku 1B. 2.2. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 3. Termin realizacji zamówienia – do 20 listopada 2020 roku. 4. Warunki udziału w postępowaniu. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - prowadzi działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia.
5. Oświadczenia i dokumenty, które winni załączyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku przesłanki do wykluczenia z postępowania, b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (Wykonawca będący osobą fizyczną prowadzącą działalność – generuje wydruk z CEIDG/ z uwagi na powszechną dostępność, w przypadku braku w ofercie wypisu z CEIDG / KRS dokument wygeneruje samodzielnie Zamawiający). 5.1. Jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, wskazane w pkt. 5 w niewłaściwej formie lub złoży dokument zawierający błędy, Zamawiający wezwie wykonawcę do usunięcia braku we wskazanym terminie pod rygorem odrzucenia oferty. Zamawiający może poprawić w ofercie oczywiste omyłki pisarskie lub rachunkowe. UWAGA: Jeżeli Wykonawca składa kopie dokumentów - winny być one poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6 . Sposób obliczenia ceny. Cena winna zawierać wszystkie koszty niezbędne do poniesienia w celu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i wszystkie składniki cenotwórcze, które są konieczne do uwzględnienia, aby zamawiany przedmiot zamówienia realizowany był w sposób należyty, zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymaganiami Zamawiającego. 7. Kryteria oceny ofert cena- cena 100 %. 8. Zawartość oferty. Oferta winna zawierać: 1) wypełniony formularz oferty 2) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt.5, 3) wypełnioną i parafowaną umowę której wzór stanowi załącznik do niniejszego postępowania Oferta winna być podpisana przez osobę właściwie umocowaną. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentu rejestrowego do oferty należy załączyć właściwe pełnomocnictwo. Kopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (każda strona oferty parafowana). Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowych wyjaśnień dotyczących treści oferty. OFERTA WINNA BYĆ ZGODNA Z
OGŁOSZENIEM. OFERTA NIEZGODNA 9. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert. Ofertę należy złożyć/ przesłać w zamkniętej kopercie w/ do siedziby Zamawiającego, tj. Zespole Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach, Witoszyce 10, 56-200 Góra do dnia 19.10.2020 go godz. 9:30 , w sekretariacie Zespołu Kopertę/ majla należy zaadresować jak niżej: Oferta na „Zakup i dostawę wyposażenia - pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji podstawy programowej z przedmiotów przyrodniczych w szkołach podstawowych” ”- postępowanie uzupełniające. Nie otwierać przed 19.10.2020 r. godz. 10:00 Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i dostarczenie jej na miejsce składania ofert po terminie określonym w ogłoszeniu) ponosi Wykonawca. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.10.2020 r. godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego, po zapatrzeniu w środki ochrony bezpośredniej przekazane przez Zamawiającego. Dopuszcza się złożenie oferty pocztą elektroniczną na adres: szkolawitoszyce@interia.pl w temacie wpisując Oferta na „Zakup i dostawę wyposażenia - pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji podstawy programowej z przedmiotów przyrodniczych w szkołach podstawowych” 10. Termin związania ofertą. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz upływem terminu składania oferty. Zamawiający ma prawo wystąpić do Wykonawcy z wnioskiem o wyrażenie zgody na wydłużenie terminu związania ofertą. 11. Unieważnienie postępowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli: 1) nie złożono żadnej ważnej oferty, 2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, 3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, 4) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy. 12. Istotne postanowienia umowy. Istotne postanowienia umowne zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3. UWAGA: Wszelkie zmiany dotyczące ogłoszenia zostaną niezwłocznie opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania wraz z uzasadnieniem zostaną odpowiednio opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego oraz przekazane za pomocą poczty elektronicznej lub faxu Wykonawcom, którzy złożyli oferty w postępowaniu.
-----------------------------------------------
|
II Ogłoszenie o zamiarze udzielenia zamówienia na „Zakup materiałów, wyposażenia i usług związanych z realizacją zadania „Posiłek w szkole i w domu”.
Witoszyce, dnia 2020-10-07
II Ogłoszenie o zamiarze udzielenia zamówienia na „Zakup
materiałów, wyposażenia i usług związanych Postępowanie uwolnione spod rygoru
ustawy Prawo zamówień publicznych Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych przez Zespół Szkołę Podstawową i Przedszkole w Witoszycach, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, uregulowane w K.C. 1. Zamawiający: Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach 2. Nabywca: Gmina Góra, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, NIP: 6931940518 3. Odbiorca: Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach, Witoszyce 10, 56-200 Góra, Tel.: 65 543 13 23, email: szkolawitoszyce@interia.pl Osoba upoważniona do kontaktu w zakresie przedmiotowego zamówienia: - Leszek Stecki – Dyrektor Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach: 2. Przedmiotem zamówienia są: Usługi
oraz dostarczenie na koszt wykonawcy do siedziby zamawiającego
wyposażenia Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany na swój koszt do naprawy lub niezwłocznej wymiany wadliwego lub niezgodnego ze specyfikacją wyposażenia. 2.2. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 3. Termin realizacji zamówienia – do 05 grudnia 2020 roku. 4. Warunki udziału w postępowaniu. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - prowadzi działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia.
5. Oświadczenia i dokumenty, które winni załączyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku przesłanki do wykluczenia z postępowania, b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (Wykonawca będący osobą fizyczną prowadzącą działalność – generuje wydruk z CEIDG/ z uwagi na powszechną dostępność, w przypadku braku w ofercie wypisu z CEIDG / KRS dokument wygeneruje samodzielnie Zamawiający). 5.1. Jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, wskazane w pkt. 5 w niewłaściwej formie lub złoży dokument zawierający błędy, Zamawiający wezwie wykonawcę do usunięcia braku we wskazanym terminie pod rygorem odrzucenia oferty. Zamawiający może poprawić w ofercie oczywiste omyłki pisarskie lub rachunkowe. UWAGA: Jeżeli Wykonawca składa kopie dokumentów - winny być one poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6 . Sposób obliczenia ceny. Cena winna zawierać wszystkie koszty niezbędne do poniesienia w celu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i wszystkie składniki cenotwórcze, które są konieczne do uwzględnienia, aby zamawiany przedmiot zamówienia realizowany był w sposób należyty, zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymaganiami Zamawiającego. 7. Kryteria oceny ofert cena- cena 100 %. 8. Zawartość oferty. Oferta winna zawierać: 1) wypełniony formularz oferty 2) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt.5, 3) wypełnioną i parafowaną umowę której wzór stanowi załącznik do niniejszego postępowania Oferta winna być podpisana przez osobę właściwie umocowaną. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentu rejestrowego do oferty należy załączyć właściwe pełnomocnictwo. Kopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (każda strona oferty parafowana). Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowych wyjaśnień dotyczących treści oferty. OFERTA WINNA BYĆ ZGODNA Z
OGŁOSZENIEM. OFERTA NIEZGODNA 9. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert. Ofertę należy złożyć/ przesłać w zamkniętej kopercie (dopuszcza się złożenie oferty emeil na adres szkolawitoszyce @interia.pl) do siedziby Zamawiającego, tj. Zespole Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach, Witoszyce 10, 56-200 Góra do dnia 09.10.2020 go godz. 9:00 , w sekretariacie Zespołu Kopertę należy zaadresować: Oferta na „Zakup materiałów, wyposażenia i usług związanych Nie otwierać przed 09.10.2020 r. do godz. 9:05 Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i dostarczenie jej na miejsce składania ofert po terminie określonym w ogłoszeniu) ponosi Wykonawca. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.10..2020 r. godz. 9:30 w siedzibie Zamawiającego, po zaopatrzeniu w środki ochrony bezpośredniej przekazane przez Zamawiającego. 10. Termin związania ofertą. Termin związania ofertą wynosi do 05 grudnia 2020. Bieg terminu rozpoczyna
się wraz 11. Unieważnienie postępowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli: 1) nie złożono żadnej ważnej oferty, 2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, 3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, 4) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy. 12. Istotne postanowienia umowy. Istotne postanowienia umowne zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3. Cena zawiera również koszty transportu i dostarczenia do siedziby zamawiającego. UWAGA: Wszelkie zmiany dotyczące ogłoszenia zostaną niezwłocznie opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu
postępowania wraz
-----------------------------------------------
|
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia Ogłoszenie o zamiarze udzielenia zamówienia na „Zakup materiałów i usług związanych z realizacją zadania „Posiłek w szkole i w domu”.
Witoszyce, dnia 06.10.2020
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia
Informujemy Państwa, że w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta. W związku z tym, postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione. Leszek Stecki
Dyrektor Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole |
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia Ogłoszenie o zamiarze udzielenia zamówienia na „Zakup materiałów i wyposażenia związanych z realizacją zadania „Posiłek w szkole i w domu”.
Witoszyce, dnia 05.10.2020
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia
Informujemy Państwa, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły dwie oferty. Żadna oferta nie spełniała wymogów
zapytania ofertowego Leszek Stecki
Dyrektor Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole |
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie zadania
Witoszyce, dnia 02.10.2020
Dotyczy
postępowania o udzielenie zamówienia „Zakup i dostawę wyposażenia - pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji podstawy programowej z przedmiotów przyrodniczych w szkołach podstawowych”
Informujemy Państwa, że w
przedmiotowym postępowaniu złożono Poniżej przedstawiamy zestawienie złożonych ofert: 1. Oferta nr 1 - ASEKURA JAN SZOSTAK, ul. Wolbromska 18/1B, 53-148 Wrocław – cena 81 655,00 zł 2.
Oferta nr 2 - ISO KONSULTING Sp. z o.o., ul. Lawendowa 3, 85-050
Kolbudy 3.
Oferta nr 3- Educarium spółka z o.o, ul. Grunwaldzka 207, 85-451
Bydgoszcz 4. Oferta nr 4 - Instytut Finansowania Samorządu Sp. z o.o. ul. Wróbla 3/1, 53-407 Wrocław - cena 63 053,00 zł
Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 4: Instytut Finansowania Samorządu Sp. z o.o. ul. Wróbla 3/1, 53-407 Wrocław – z ceną brutto 63 053,00 zł
Na
podstawie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz
kryteriów oceny ofert ustalono, że oferta
Ze wskazanym wykonawcą zostanie podpisana umowa o udzielenie zamówienia na realizacje zadania: na „Zakup i dostawę wyposażenia - pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji podstawy programowej z przedmiotów przyrodniczych w szkołach podstawowych”.
Leszek Stecki
Dyrektor
Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole |
„Zakup materiałów, wyposażenia związanych z realizacją zadania „Posiłek w szkole”
Witoszyce, dnia 2020-10-01
Ogłoszenie o zamiarze udzielenia zamówienia na
„Zakup
materiałów, wyposażenia związanych Postępowanie
uwolnione spod rygoru ustawy Prawo zamówień publicznych Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych przez Zespół Szkołę Podstawową i Przedszkole w Witoszycach, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, uregulowane w K.C.
Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach
Tel.: 65 543 13 23, email: szkolawitoszyce@interia.pl Osoba upoważniona do kontaktu w zakresie przedmiotowego zamówienia: - Leszek Stecki – Dyrektor Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach: 2. Przedmiotem zamówienia są:
Dostarczenie na koszt wykonawcy do siedziby
zamawiającego wyposażenia Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany na swój koszt do naprawy lub niezwłocznej wymiany wadliwego lub niezgodnego ze specyfikacją wyposażenia. 2.2. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 3. Termin realizacji zamówienia – do 10 października 2020 roku. 4. Warunki udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
5. Oświadczenia i dokumenty, które winni załączyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku przesłanki do wykluczenia z postępowania, b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (Wykonawca będący osobą fizyczną prowadzącą działalność – generuje wydruk z CEIDG/ z uwagi na powszechną dostępność, w przypadku braku w ofercie wypisu z CEIDG / KRS dokument wygeneruje samodzielnie Zamawiający). 5.1. Jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, wskazane w pkt. 5 w niewłaściwej formie lub złoży dokument zawierający błędy, Zamawiający wezwie wykonawcę do usunięcia braku we wskazanym terminie pod rygorem odrzucenia oferty. Zamawiający może poprawić w ofercie oczywiste omyłki pisarskie lub rachunkowe. UWAGA: Jeżeli Wykonawca składa kopie dokumentów - winny być one poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6 . Sposób obliczenia ceny. Cena winna zawierać wszystkie koszty niezbędne do poniesienia w celu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i wszystkie składniki cenotwórcze, które są konieczne do uwzględnienia, aby zamawiany przedmiot zamówienia realizowany był w sposób należyty, zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymaganiami Zamawiającego. 7. Kryteria oceny ofert cena- cena 100 %. 8. Zawartość oferty. Oferta winna zawierać: 1) wypełniony formularz oferty 2) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt.5, 3) wypełnioną i parafowaną umowę której wzór stanowi załącznik do niniejszego postępowania Oferta winna być podpisana przez osobę właściwie umocowaną. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentu rejestrowego do oferty należy załączyć właściwe pełnomocnictwo. Kopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (każda strona oferty parafowana). Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowych wyjaśnień dotyczących treści oferty. OFERTA
WINNA BYĆ ZGODNA Z OGŁOSZENIEM. OFERTA NIEZGODNA 9. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert. Ofertę należy złożyć/ przesłać w zamkniętej kopercie (dopuszcza się złożenie oferty emeil na adres szkolawitoszyce @interia.pl) do siedziby Zamawiającego, tj. Zespole Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach, Witoszyce 10, 56-200 Góra do dnia 05.10.2020 go godz. 10:00 , w sekretariacie Zespołu Kopertę należy zaadresować: Oferta
na „Zakup materiałów,
wyposażenia związanych Nie otwierać przed 05.10.2020 r. do godz. 10:15 Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i dostarczenie jej na miejsce składania ofert po terminie określonym w ogłoszeniu) ponosi Wykonawca. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.10.2020 r. godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego, po zaopatrzeniu w środki ochrony bezpośredniej przekazane przez Zamawiającego. 10. Termin związania ofertą. Termin
związania ofertą wynosi do 10 października 2020. Bieg terminu
rozpoczyna się wraz
11. Unieważnienie postępowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli: 1) nie złożono żadnej ważnej oferty, 2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, 3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, 4) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy. 12. Istotne postanowienia umowy. Istotne postanowienia umowne zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3. Cena zawiera również koszty transportu i dostarczenia do siedziby zamawiającego. UWAGA: Wszelkie zmiany dotyczące ogłoszenia zostaną niezwłocznie opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert. Informacja
o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
wraz
-----------------------------------------------
|
„Zakup materiałów i usług związanych z realizacją zadania „Posiłek w szkole”.
Witoszyce, dnia 2020-10-01
Ogłoszenie o zamiarze udzielenia zamówienia na
„Zakup
materiałów i usług związanych Postępowanie
uwolnione spod rygoru ustawy Prawo zamówień publicznych Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych przez Zespół Szkołę Podstawową i Przedszkole w Witoszycach, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, uregulowane w K.C.
Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach
Tel.: 65 543 13 23, email: szkolawitoszyce@interia.pl Osoba upoważniona do kontaktu w zakresie przedmiotowego zamówienia: - Leszek Stecki – Dyrektor Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach: 2. Przedmiotem zamówienia są:
Usługi oraz dostarczenie na koszt wykonawcy do
siedziby zamawiającego wyposażenia Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany na swój koszt do naprawy lub niezwłocznej wymiany wadliwego lub niezgodnego ze specyfikacją wyposażenia. 2.2. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 3. Termin realizacji zamówienia – do 30 listopada 2020 roku. 4. Warunki udziału w postępowaniu. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
5. Oświadczenia i dokumenty, które winni załączyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku przesłanki do wykluczenia z postępowania, b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (Wykonawca będący osobą fizyczną prowadzącą działalność – generuje wydruk z CEIDG/ z uwagi na powszechną dostępność, w przypadku braku w ofercie wypisu z CEIDG / KRS dokument wygeneruje samodzielnie Zamawiający). 5.1. Jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, wskazane w pkt. 5 w niewłaściwej formie lub złoży dokument zawierający błędy, Zamawiający wezwie wykonawcę do usunięcia braku we wskazanym terminie pod rygorem odrzucenia oferty. Zamawiający może poprawić w ofercie oczywiste omyłki pisarskie lub rachunkowe. UWAGA: Jeżeli Wykonawca składa kopie dokumentów - winny być one poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6 . Sposób obliczenia ceny. Cena winna zawierać wszystkie koszty niezbędne do poniesienia w celu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i wszystkie składniki cenotwórcze, które są konieczne do uwzględnienia, aby zamawiany przedmiot zamówienia realizowany był w sposób należyty, zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymaganiami Zamawiającego. 7. Kryteria oceny ofert cena- cena 100 %. 8. Zawartość oferty. Oferta winna zawierać: 1) wypełniony formularz oferty 2) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt.5, 3) wypełnioną i parafowaną umowę której wzór stanowi załącznik do niniejszego postępowania Oferta winna być podpisana przez osobę właściwie umocowaną. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentu rejestrowego do oferty należy załączyć właściwe pełnomocnictwo. Kopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (każda strona oferty parafowana). Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowych wyjaśnień dotyczących treści oferty. OFERTA
WINNA BYĆ ZGODNA Z OGŁOSZENIEM. OFERTA NIEZGODNA 9. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert. Ofertę należy złożyć/ przesłać w zamkniętej kopercie (dopuszcza się złożenie oferty emeil na adres szkolawitoszyce @interia.pl) do siedziby Zamawiającego, tj. Zespole Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach, Witoszyce 10, 56-200 Góra do dnia 05.10.2020 go godz. 10:00 , w sekretariacie Zespołu Kopertę należy zaadresować: Oferta
na „Zakup materiałów i usług związanych
Nie otwierać przed 06.10.2020 r. do godz. 10:15 Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i dostarczenie jej na miejsce składania ofert po terminie określonym w ogłoszeniu) ponosi Wykonawca. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.10.2020 r. godz. 11:30 w siedzibie Zamawiającego, po zaopatrzeniu w środki ochrony bezpośredniej przekazane przez Zamawiającego. 10. Termin związania ofertą. Termin
związania ofertą wynosi do 30 listopada 2020. Bieg terminu
rozpoczyna się wraz 11. Unieważnienie postępowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli: 1) nie złożono żadnej ważnej oferty, 2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, 3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, 4) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy. 12. Istotne postanowienia umowy. Istotne postanowienia umowne zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3. Cena zawiera również koszty transportu i dostarczenia do siedziby zamawiającego. UWAGA: Wszelkie zmiany dotyczące ogłoszenia zostaną niezwłocznie opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert. Informacja
o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
wraz
-----------------------------------------------
|
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia
Witoszyce, dnia 30.09.2020
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia
Informujemy Państwa, że w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta. W związku z tym, postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione. Leszek Stecki
Dyrektor Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole
|