Biuletyn Informacji Publicznej
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA na ,, Sukcesywne dostawy papieru i materiałów biurowych
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE DLA KTÓRYCH NIE STOSUJE SIĘ PRZEPISÓW PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH:
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA na ,, Sukcesywne dostawy papieru i materiałów biurowych do Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach,,.
Zamówienie o wartości szacunkowej poniżej progu stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.) prowadzone zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych, uregulowane w K.C.
1. Zamawiający. Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole w WitoszycachWitoszyce 10, 56-200 Góra tel: 65 543 13 23
2. Przedmiot zamówienia. Dostawy papieru i materiałów biurowych do Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole
Szczegółowy wykaz asortymentu wskazano w załączniku 1A.
2.2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych. 2.3. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wykonawcą najkorzystniejszej oferty, negocjacji treści oferty w zakresie elementów podlegających ocenie w ramach kryteriów z zastrzeżeniem, że w wyniku negocjacji wartość negocjowana nie ulegnie podwyższeniu.
3. Termin realizacji zamówienia. Umowa zostanie podpisana na czas określony do dnia 31 grudnia 2021. Zasady realizacji zamówienia opisano w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia.
4. Warunki udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: -
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym - znajdują się w. sytuacji technicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
5. Oświadczenia i dokumenty, które winni załączyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg. wzoru Zamawiającego (załącznik nr 3),
Zamawiający samodzielnie poprawi w ofertach oczywiste omyłki rachunkowe oraz pisarskie, informując o tym Wykonawcę. a) Zamawiający za zgodą Wykonawcy poprawi w ofertach inne omyłki, polegające na niezgodności treści oferty z Ogłoszeniem, nie powodujące istotnych zmian w ofercie. b) W sytuacji, w której zostaną złożone oferty z tą samą najniższą ceną Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia dodatkowych ofert. Cena w ofercie dodatkowej nie może przekraczać ceny wskazanej przez Wykonawcę w ofercie pierwotnie złożonej.
6 . Sposób obliczenia ceny.
Cena winna zawierać wszystkie koszty niezbędne do poniesienia w celu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i wszystkie składniki cenotwórcze, które są konieczne do uwzględnienia aby zamawiany przedmiot zamówienia realizowany był w sposób należyty, zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymaganiami Zamawiającego.
7. Kryteria oceny ofert.
- cena – 100 % /minimalizacja/
8. Zawartość oferty. Oferta winna zawierać: 1. wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1), 2. wypełniony załącznik 1A 3. wypełnione oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu- (załącznik nr 3), 4. aktualny wypis
z właściwego rejestru lub wpis do centralnej ewidencji działalności
gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania
ofert lub Uwaga: Wykonawca nie ma obowiązku załączyć do oferty odpisu z KRS lub informacji z centralnej informacji o działalności gospodarczej. Wykonawca w treści formularza ofertowego zawiera informację z odesłaniem do strony, z której Zamawiający może pobrać wydruk. Jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, wskazane w pkt 8 w niewłaściwej formie lub złoży dokument zawierający błędy, Zamawiający wezwie wykonawcę do usunięcia braku we wskazanym terminie. W przypadku nie uzupełnienia dokumentów lub w sytuacji, gdy uzupełnione dokumenty nadal będą zawierały błędy Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. Zamawiający poprawi w ofertach oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe z uwzględnieniem ich konsekwencji oraz inne omyłki nie powodujące istotnych zmian w treści oferty.
UWAGA: Jeżeli Wykonawca składa kopie dokumentów, winny one być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Oferta winna być podpisana przez osobę właściwie umocowaną. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentu rejestrowego do oferty należy załączyć właściwe pełnomocnictwo.
OFERTA WINNA BYĆ ZGODNA Z OGŁOSZENIEM. OFERTA NIEZGODNA Z WARUNKAMI OGŁOSZENIA ZOSTANIE ODRZUCONA.
9. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego w terminie do dnia 27 kwietnia 2021 roku do godz. 14 00, bądź elektronicznie w formie skanu podpisanej oferty przed upływem terminu składania ofert na adres e-mail: szkolawitoszyce@interia.pl. (należy potwierdzić fakt przesłania i otrzymania
oferty pod numerem telefonu
TREŚĆ WSZYSTKICH OFERT NIEZALEŻNIE OD FORMY ZŁOŻENIA BĘDZIE UJAWNIONA PO UPŁYWIE TERMINU OTWARCIA OFERT.
Kopertę należy zaadresować jak niżej:
Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach
Oferta na ,, Sukcesywne dostawy papieru i materiałów biurowych do Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach,,
Witoszyce 10, 56-200 Góra NIE OTWIERAĆ PRZED 27.04.2021 r. godz. 14:00
Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i dostarczenie jej na miejsce składania ofert po terminie określonym w ogłoszeniu) ponosi Wykonawca.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 kwietnia 2021 r. godz. 14.00 w siedzibie Zamawiającego
10. Termin związania ofertą.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz upływem terminu składania oferty.
11. Unieważnienie postępowania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli: 1) nie złożono żadnej ważnej oferty, 2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, 3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, 4) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
Ogłoszenie opublikowano w dniu 21 kwietnia 2021 roku na stronie internetowej zamawiającego w zakładce bip.
12. Istotne postanowienia umowy.
Istotne postanowienia umowne zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 .
UWAGA: Wszelkie zmiany dotyczące ogłoszenia zostaną niezwłocznie opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania wraz z uzasadnieniem zostaną opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego.
Załączniki :
1) wzór formularza oferty cenowej na materiały biurowe, 2) projekt umowy, 3) wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
______________________________________ (podpis Dyrektora Zespołu)
|
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA na ,, Sukcesywne dostawy tuszy i tonerów
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE DLA KTÓRYCH NIE STOSUJE SIĘ PRZEPISÓW PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH:
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA na ,, Sukcesywne dostawy tuszy i tonerów do Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole
|
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA na „Sukcesywne dostawy środków czystości do Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach”
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE DLA KTÓRYCH NIE STOSUJE SIĘ PRZEPISÓW PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH:
„Sukcesywne dostawy środków
czystości do Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA na „Sukcesywne dostawy środków czystości do Zespołu Szkoła
Podstawowa
|
Informacja o wyniku postępowania
Informacja o wyniku postępowania „Wybór Instytucji Finansowej
zarządzającej i prowadzącej Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK) wobec osób
zatrudniających w Zespole Szkoła Podstawowa Informujemy, że w postępowaniu jako najkorzystniejszą wskazano ofertę nr 4, złożoną przez PKO Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych, ul Chłodna 52, 00-872 Warszawa Oferta uzyskała najwyższą ocenę równą 91,5 pkt. Zapraszamy do podpisania umowy. ZESTAWIENIE I OCENA OFERT
Odrzucone zostały dwie oferty: 1. BNP Paribas Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SA., ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa 2. AXA TFI SA, ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa ze względu na złożenie ofert po wyznaczonym terminie.
Z poważaniem: Dyrektor Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach |
OGŁOSZENIE O ZAPROSZENIU DO ZŁOŻENIA OFERTY
OGŁOSZENIE O ZAPROSZENIU DO ZŁOŻENIA OFERTY
ZSPiPW 26.1.2021 OGŁOSZENIE O ZAPROSZENIU DO ZŁOŻENIA OFERTY w postępowaniu na : „Ubezpieczenie mienia
Zespołu Szkoła Podstawowa
W związku z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz.1843 z późn. zm.) do niniejszego postępowania nie stosuje się procedur określonych we wspomnianej ustawie. W postępowaniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
1. Zamawiający. Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole w WitoszycachWitoszyce 10, 56-200 Góra tel: 65 543 13 23 Osobą upoważnioną do kontaktu w zakresie przedmiotowego zamówienia są: Leszek Stecki – Dyrektor Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach
2. Przedmiot zamówienia. 2.1 Przedmiot zamówienia obejmuje: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia. W postępowaniu nie przewidziano możliwość złożenia ofert częściowych.
Zakres ubezpieczenia: 1. Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia. 2. Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz ryzyka dewastacji. 3. Ubezpieczenie mienia od ognia i innych żywiołów. 4. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk.
Szczegółowe warunki zamówienia wraz z opisem przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do przedmiotowego ogłoszenia. Załączniki do przedmiotowego ogłoszenia opublikowano na www.zspipwitoszyce.edu.pl (bip).
2.2.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. a)Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w okresie trwania umowy do 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, b) Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe, zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym oraz kalkulowania składki w systemie pro rata temporis o ile przedmiot zamówienia, zakres i warunki były wskazane w zamówieniu podstawowym. 2.3.Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 3. Termin realizacji zamówienia. Ubezpieczenie ma obejmować okres od 10.01.2021 roku do 09.01.2022 roku, tj. 12 miesięcy z rocznym okresem polisowania.
4. Warunki udziału w postępowaniu. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w. sytuacji technicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, gdy Wykonawca wykaże, iż posiada zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w Ustawie z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej ( t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 391 z późn. zm). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi przy zastosowaniu formuły spełnia- nie spełnia. Do wykazania spełniania pozostałych warunków udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych w pkt 4 przedmiotowego ogłoszenia, 5. Oświadczenia i dokumenty, które winni załączyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w Ustawie z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej ( t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1206 z późn. zm.) b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg. wzoru Zamawiającego (załącznik nr 3), c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert ( Wykonawca będący osobą fizyczną prowadzącą działalność – generuje wydruk z ceidg), 5.1. Jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, wskazane w pkt. 5 w niewłaściwej formie lub złoży dokument zawierający błędy, Zamawiający wezwie wykonawcę do usunięcia braku we wskazanym terminie. UWAGA: Jeżeli Wykonawca składa kopie dokumentów - winny być one poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1) Wykonawcy występujący wspólnie (np. konsorcjum), mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba, że pełnomocnictwo takie wynika z dołączonych do ofert dokumentów np. umowy konsorcjum. Uwaga: pełnomocnictwo musi być udzielone przez wszystkich Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum oraz powinno mieć określony zakres. 2) Oferta składana przez Wykonawców występujących wspólnie zostanie utworzona z dokumentów wymienionych w pkt. 5 z zastrzeżeniem, iż dokumenty wymienione 5 a i 5 c składane są przez każdego z uczestników konsorcjum osobno. Dopuszcza się, by oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożył ustanowiony pełnomocnik/lider w imieniu wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 4) Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę Wykonawców występujących wspólnie. 5) Wszyscy członkowie konsorcjum ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizację zamówienia. Problematykę zobowiązań solidarnych w zakresie nie uregulowanym przez umowę konsorcjum regulują przepisy Kodeksu cywilnego.
Wykonawcy działający w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych Jeżeli Wykonawca działa w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych, w przypadku udzielenia mu zamówienia, Zamawiający nie będzie zobowiązany do dopłaty ewentualnej składki w celu zrównoważenia ujemnego wyniku towarzystwa.
6. Sposób obliczenia ceny: Cena – 100% 7. Zawartość oferty. Oferta winna zawierać: 1) wypełniony formularz– ODPOWIEDNIO ZAŁĄCZNIKI DO OGŁOSZENIA 2) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 5 , 3) Ogólne warunki ubezpieczenia wnioskowanych ryzyk Oferta winna być podpisana przez osobę właściwie umocowaną. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentu rejestrowego do oferty należy załączyć właściwe pełnomocnictwo. Kopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (każda strona oferty parafowana). OFERTA WINNA BYĆ ZGODNA Z OGŁOSZENIEM. OFERTA NIEZGODNA Z WARUNKAMI OGŁOSZENIA ZOSTANIE ODRZUCONA.
Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe. 8. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego tj. w Zespole Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach , w godzinach pracy Zamawiającego, nie później niż do 05.01.2021r. godziny 13.00 dnia lub przesłać przed upływem terminu składania ofert w wersji elektronicznej na adres szkolawitoszyce@interia.pl Wykonawca winien przesłać ofertę odpowiednio wcześniej i potwierdzić u Zamawiającego jej wpływ na wskazany adres skrzynki. Kopertę należy zaadresować jak niżej:
Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach Oferta na „Ubezpieczenie mienia Zespołu
Szkoła Podstawowa Nie otwierać przed 05.01.2021 r. godz. 13.15 Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i dostarczenie jej na miejsce składania ofert po terminie określonym w ogłoszeniu) ponosi Wykonawca. Otwarcie ofert nastąpi w dniu stycznia 05.01.2021 r. godz. 13 15 w siedzibie Zamawiającego , w gabinecie Dyrektora Zespołu.
9. Termin związania ofertą. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz upływem terminu składania oferty. 10. Unieważnienie postępowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli: 1) nie złożono żadnej ważnej oferty, 2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, 3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, 4) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy. Załączniki : 1) czynniki charakteryzujące opis przedmiotu zamówienia: , rejestr majątku, środki trwałe, sprzęt elektroniczny. 1) wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2) wzór formularzy ofertowych.
ZATWIERDZAM
…………………………… |
Rozstrzygnięcie
Witoszyce, dnia 19.10.2020
Dotyczy postępowania uzupełniającego o udzielenie zamówienia „Zakup i dostawę wyposażenia - pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji podstawy programowej z przedmiotów przyrodniczych w szkołach podstawowych”
Informujemy Państwa, że
w przedmiotowym postępowaniu złożono Poniżej przedstawiamy zestawienie złożonych ofert: 1.Oferta nr1 Instytut Finansowania Samorządu Sp. z o.o. ul. Wróbla 3/1, 53-407 Wrocław - cena 9902,00 zł 2. Oferta nr 2 - ASEKURA JAN SZOSTAK, ul. Wolbromska 18/1B, 53-148 Wrocław – cena 16127,00 zł 3. Oferta nr 3
- ISO KONSULTING Sp. z o.o., ul. Lawendowa 3, 85-050 Kolbudy Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 1: Instytut Finansowania Samorządu Sp. z o.o. ul. Wróbla 3/1, 53-407 Wrocław – z ceną brutto 9902,00 zł
Na podstawie oceny spełnienia warunków udziału w
postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert ustalono, że oferta
Ze wskazanym wykonawcą zostanie podpisana umowa o udzielenie zamówienia na realizację zadania: na „Zakup i dostawę wyposażenia - pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji podstawy programowej z przedmiotów przyrodniczych w szkołach podstawowych”.
Leszek Stecki Dyrektor
Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole
|