Witoszyce, dnia 2020-10-07
II Ogłoszenie o zamiarze udzielenia zamówienia na „Zakup
materiałów, wyposażenia i usług związanych Postępowanie uwolnione spod rygoru
ustawy Prawo zamówień publicznych Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych przez Zespół Szkołę Podstawową i Przedszkole w Witoszycach, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, uregulowane w K.C. 1. Zamawiający: Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach 2. Nabywca: Gmina Góra, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, NIP: 6931940518 3. Odbiorca: Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach, Witoszyce 10, 56-200 Góra, Tel.: 65 543 13 23, email: szkolawitoszyce@interia.pl Osoba upoważniona do kontaktu w zakresie przedmiotowego zamówienia: - Leszek Stecki – Dyrektor Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach: 2. Przedmiotem zamówienia są: Usługi
oraz dostarczenie na koszt wykonawcy do siedziby zamawiającego
wyposażenia Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany na swój koszt do naprawy lub niezwłocznej wymiany wadliwego lub niezgodnego ze specyfikacją wyposażenia. 2.2. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 3. Termin realizacji zamówienia – do 05 grudnia 2020 roku. 4. Warunki udziału w postępowaniu. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - prowadzi działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia.
5. Oświadczenia i dokumenty, które winni załączyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku przesłanki do wykluczenia z postępowania, b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (Wykonawca będący osobą fizyczną prowadzącą działalność – generuje wydruk z CEIDG/ z uwagi na powszechną dostępność, w przypadku braku w ofercie wypisu z CEIDG / KRS dokument wygeneruje samodzielnie Zamawiający). 5.1. Jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, wskazane w pkt. 5 w niewłaściwej formie lub złoży dokument zawierający błędy, Zamawiający wezwie wykonawcę do usunięcia braku we wskazanym terminie pod rygorem odrzucenia oferty. Zamawiający może poprawić w ofercie oczywiste omyłki pisarskie lub rachunkowe. UWAGA: Jeżeli Wykonawca składa kopie dokumentów - winny być one poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6 . Sposób obliczenia ceny. Cena winna zawierać wszystkie koszty niezbędne do poniesienia w celu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i wszystkie składniki cenotwórcze, które są konieczne do uwzględnienia, aby zamawiany przedmiot zamówienia realizowany był w sposób należyty, zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymaganiami Zamawiającego. 7. Kryteria oceny ofert cena- cena 100 %. 8. Zawartość oferty. Oferta winna zawierać: 1) wypełniony formularz oferty 2) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt.5, 3) wypełnioną i parafowaną umowę której wzór stanowi załącznik do niniejszego postępowania Oferta winna być podpisana przez osobę właściwie umocowaną. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentu rejestrowego do oferty należy załączyć właściwe pełnomocnictwo. Kopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (każda strona oferty parafowana). Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowych wyjaśnień dotyczących treści oferty. OFERTA WINNA BYĆ ZGODNA Z
OGŁOSZENIEM. OFERTA NIEZGODNA 9. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert. Ofertę należy złożyć/ przesłać w zamkniętej kopercie (dopuszcza się złożenie oferty emeil na adres szkolawitoszyce @interia.pl) do siedziby Zamawiającego, tj. Zespole Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach, Witoszyce 10, 56-200 Góra do dnia 09.10.2020 go godz. 9:00 , w sekretariacie Zespołu Kopertę należy zaadresować: Oferta na „Zakup materiałów, wyposażenia i usług związanych Nie otwierać przed 09.10.2020 r. do godz. 9:05 Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i dostarczenie jej na miejsce składania ofert po terminie określonym w ogłoszeniu) ponosi Wykonawca. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.10..2020 r. godz. 9:30 w siedzibie Zamawiającego, po zaopatrzeniu w środki ochrony bezpośredniej przekazane przez Zamawiającego. 10. Termin związania ofertą. Termin związania ofertą wynosi do 05 grudnia 2020. Bieg terminu rozpoczyna
się wraz 11. Unieważnienie postępowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli: 1) nie złożono żadnej ważnej oferty, 2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, 3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, 4) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy. 12. Istotne postanowienia umowy. Istotne postanowienia umowne zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3. Cena zawiera również koszty transportu i dostarczenia do siedziby zamawiającego. UWAGA: Wszelkie zmiany dotyczące ogłoszenia zostaną niezwłocznie opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu
postępowania wraz
-----------------------------------------------
|