ZAMÓWIENIA PUBLICZNE DLA
KTÓRYCH NIE STOSUJE SIĘ PRZEPISÓW PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH:
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
na ,, Sukcesywne dostawy tuszy i tonerów do Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole
w Witoszycach,
Zamówienie
o wartości szacunkowej poniżej progu stosowania ustawy Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.) prowadzone zgodnie z
Regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza
kwoty 130 000 złotych, uregulowane w K.C.
1.
Zamawiający.
Zespół
Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach
Witoszyce 10, 56-200 Góra
tel: 65 543 13 23
2. Przedmiot
zamówienia.
Dostawy
tuszy i tonerów do
Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach.
Szczegółowy
wykaz asortymentu wskazano w załączniku 1A.
2.2.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
2.3.
Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wykonawcą
najkorzystniejszej oferty, negocjacji treści oferty w zakresie elementów
podlegających ocenie w ramach kryteriów z zastrzeżeniem, że w wyniku negocjacji
wartość negocjowana nie ulegnie podwyższeniu.
3. Termin
realizacji zamówienia.
Umowa zostanie
podpisana na czas określony do dnia 31 grudnia 2021.
Zasady realizacji
zamówienia opisano w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia.
4. Warunki
udziału w postępowaniu.
W postępowaniu
mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
-
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
-
znajdują się w. sytuacji technicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia.
5.
Oświadczenia i dokumenty, które winni załączyć wykonawcy w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a)
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg. wzoru
Zamawiającego (załącznik nr 3),
Zamawiający
samodzielnie poprawi w ofertach oczywiste omyłki rachunkowe oraz pisarskie,
informując o tym Wykonawcę.
a)
Zamawiający za zgodą Wykonawcy poprawi w ofertach inne omyłki, polegające na
niezgodności treści oferty z Ogłoszeniem, nie powodujące istotnych zmian w
ofercie.
b)
W sytuacji, w której zostaną złożone oferty z tą samą najniższą ceną
Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia dodatkowych ofert. Cena w ofercie
dodatkowej nie może przekraczać ceny wskazanej przez Wykonawcę w ofercie
pierwotnie złożonej.
6 . Sposób
obliczenia ceny.
Cena winna
zawierać wszystkie koszty niezbędne do poniesienia w celu realizacji
przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i wszystkie składniki
cenotwórcze, które są konieczne do uwzględnienia aby zamawiany przedmiot
zamówienia realizowany był w sposób należyty, zgodnie z obowiązującymi
przepisami i wymaganiami Zamawiającego.
7.
Kryteria oceny ofert.
-
cena – 100 % /minimalizacja/
8.
Zawartość oferty.
Oferta winna zawierać:
1. wypełniony
formularz ofertowy (załącznik nr 1),
2. wypełniony
załącznik 1A
3. wypełnione
oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu-
(załącznik nr 3),
4. aktualny wypis
z właściwego rejestru lub wpis do centralnej ewidencji działalności
gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania
ofert lub
w przypadku osoby, która nie prowadzi działalności – oświadczenie w treści
formularza ofertowego, a w konsekwencji złoży oświadczenie niezbędne do zawarcia
i prawidłowego rozliczenia umowy – zlecenia.
Uwaga:
Wykonawca nie ma obowiązku załączyć do oferty odpisu z KRS lub informacji
z
centralnej informacji o działalności gospodarczej. Wykonawca w treści
formularza ofertowego zawiera informację z odesłaniem do strony, z której
Zamawiający może pobrać wydruk.
Jeżeli Wykonawca
złoży dokumenty, wskazane w pkt 8 w niewłaściwej formie lub złoży dokument
zawierający błędy, Zamawiający wezwie wykonawcę do usunięcia braku we wskazanym
terminie. W przypadku nie uzupełnienia dokumentów lub w sytuacji,
gdy uzupełnione dokumenty nadal będą zawierały błędy Zamawiający odrzuci
ofertę Wykonawcy.
Zamawiający
poprawi w ofertach oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe z uwzględnieniem ich
konsekwencji oraz inne omyłki nie powodujące istotnych zmian w treści oferty.
UWAGA: Jeżeli
Wykonawca składa kopie dokumentów, winny one być poświadczone za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę.
Oferta winna być
podpisana przez osobę właściwie umocowaną. Jeżeli umocowanie nie wynika z
dokumentu rejestrowego do oferty należy załączyć właściwe pełnomocnictwo.
OFERTA
WINNA BYĆ ZGODNA Z OGŁOSZENIEM. OFERTA NIEZGODNA Z WARUNKAMI OGŁOSZENIA
ZOSTANIE ODRZUCONA.
9. Miejsce
i termin składania oraz otwarcia ofert.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w
siedzibie Zamawiającego
w terminie do dnia 27 kwietnia 2021 roku do
godz. 13 00,
bądź elektronicznie w formie skanu podpisanej oferty
przed upływem terminu składania ofert na adres e-mail: szkolawitoszyce@interia.pl.
(należy potwierdzić fakt przesłania i otrzymania
oferty pod numerem telefonu
65 543 13 23)
TREŚĆ
WSZYSTKICH OFERT NIEZALEŻNIE OD FORMY ZŁOŻENIA BĘDZIE UJAWNIONA PO UPŁYWIE
TERMINU OTWARCIA OFERT.
Kopertę należy
zaadresować jak niżej:
Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach
Oferta na ,, Sukcesywne
dostawy tuszy i tonerów do Zespołu Szkoła Podstawowa
i Przedszkole w Witoszycach,,
Witoszyce 10, 56-200 Góra
NIE OTWIERAĆ PRZED 27.04.2021 r. godz. 13:20
Konsekwencje
złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej
korespondencji i dostarczenie jej na miejsce składania ofert po terminie
określonym w ogłoszeniu) ponosi Wykonawca.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 kwietnia
2021 r. godz. 13.20 w siedzibie Zamawiającego
10. Termin
związania ofertą.
Termin związania
ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz upływem terminu
składania oferty.
11.
Unieważnienie postępowania.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli:
1)
nie złożono żadnej ważnej oferty,
2)
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający może
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
3)
wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania
nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
4)
postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
Ogłoszenie opublikowano w dniu 21 kwietnia 2021
roku na stronie internetowej zamawiającego w zakładce bip.
12.
Istotne postanowienia umowy.
Istotne postanowienia umowne zawiera wzór umowy stanowiący
załącznik nr 2 .
UWAGA:
Wszelkie zmiany dotyczące ogłoszenia zostaną niezwłocznie opublikowane na
stronie internetowej Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert.
Informacja
o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania wraz z
uzasadnieniem zostaną opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego.
Załączniki
:
1)
wzór formularza oferty cenowej na materiały biurowe,
2)
projekt umowy,
3)
wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
______________________________________
(podpis Dyrektora Zespołu)