Zadanie finansowane w ramach Priorytetu 3 „Zakup nowości wydawniczych do placówek wychowania przedszkolnego, bibliotek szkolnych i pedagogicznych” (kierunek interwencji: 3.1. „Zakup nowości wydawniczych do placówek wychowania przedszkolnego” oraz kierunek interwencji 3.2. „ Zakup nowości wydawniczych oraz elementów wyposażenia do bibliotek szkolnych i Pedagogicznych”) „Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0. na lata 2021-2025” Ogłoszenie o zamiarze udzielenia zamówienia na „Zakup książek i elementów wyposażenia do biblioteki” w ramach „Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0. na lata 2021-2025””.
Zamówienie
o wartości szacunkowej poniżej progu stosowania ustawy Prawo zamówień
publicznych (t.j. Dz.U. z 2021r., poz. 1129 z późn. zm.), tj. którego
wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych, prowadzone zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych
przez Zespół Szkołę Podstawową
1. Zamawiający. Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach, Witoszyce 10, 56-200 Góra, Tel.: 65 543 13 23, email: szkolawitoszyce@interia.pl - Leszek Stecki – Dyrektor Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach: 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup książek i regałów do biblioteki w ramach
zadania
2.2. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
2.3 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na dowolną ilość części, na które podzielono postępowanie. Dla każdej z części, na którą podzielono postępowanie Zamawiający odrębnie dokona wyboru oferty najkorzystniejszej oraz podpisze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
Wykonawca winien wypełnić formularz ofertowy wraz z odpowiednimi załącznikami w sposób zgodny ze schematem wskazanym przez Zamawiającego, umożliwiającym weryfikację cen.
3. Termin realizacji zamówienia – do 20.10.2022r.
4. W
postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
4.1 Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę: 4.1.1 w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, 4.1.2 który, z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie, nie wykonał lub nienależycie wykonał istotne zobowiązanie wynikające z umowy w sprawie zamówienia publicznego, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania następczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady. Wykluczenie Wykonawcy następuje na okres 3 lat od dnia zaistnienia zdarzenia będącego podstawą wykluczenia. 5. Podmiotowe środki dowodowe, na podstawie, których Zamawiający oceni spełnianie warunku zdolności technicznej i zawodowej oraz brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania: Odpis
lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji Oświadczenie Wykonawcy, zawarte w formularzu ofertowym w zakresie dotyczącym niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie okoliczności, o których mowa w pkt 4.1.2. 6. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o złożenie
wyjaśnień w zakresie treści złożonych ofert, a także zweryfikować prawdziwość
oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców wraz z ofertą, w sytuacji, w
której wzbudzają one wątpliwości zamawiającego. Zamawiający poprawi w ofertach
oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe
7 . Sposób obliczenia ceny. Cena winna zawierać wszystkie koszty niezbędne do poniesienia w celu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i wszystkie składniki cenotwórcze, które są konieczne do uwzględnienia, aby zamawiany przedmiot zamówienia realizowany był w sposób należyty, zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymaganiami Zamawiającego.
8. Kryteria oceny ofert cena- cena 100 %. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcą, który złożył ofertę z najniższą ceną. Negocjacje mogą dotyczyć treści ofert lub treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów z zastrzeżeniem, iż negocjacje nie mogą doprowadzić do istotnej zmiany przedmiotu zamówienia oraz do wzrostu ceny zaoferowanej w ofercie. W sytuacji, w której zostaną złożone oferty o tej samej najniższej cenie – negocjacje zostaną przeprowadzone z wszystkimi wykonawcami, którzy złożyli odpowiednio te oferty.
9. Zawartość oferty. Oferta winna zawierać: 1) wypełniony formularz oferty (Załącznik nr 1) wraz z wypełnioną kalkulacją ceny zawartą w załączniku A, B i C
Oferta winna być podpisana przez osobę właściwie umocowaną. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentu rejestrowego do oferty należy załączyć właściwe pełnomocnictwo. Kopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (każda strona oferty parafowana – dotyczy oferty składanej w formie papierowej). OFERTA WINNA
BYĆ ZGODNA Z OGŁOSZENIEM. OFERTA NIEZGODNA
9. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert. Ofertę
należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie (Witoszyce 10, 56-200 Góra) w terminie do dnia 02.09.2022r. roku do godz.
12.00 lub przesłać w postaci elektronicznej
( np. skany podpisanych: formularza
oferty wraz Kopertę należy zaadresować jak niżej: „Zakup elementów wyposażenia do biblioteki szkolnej w ramach Priorytetu 3 „Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0. na lata 2021-2025””.
Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem (np. potraktowanie
oferty jako zwykłej korespondencji i dostarczenie jej na miejsce składania
ofert po terminie określonym w ogłoszeniu) ponosi Wykonawca.
UWAGA: W przypadku
przesłania oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej wykonawca winien
BEZWZGLĘDNIE, chroniąc własny interes prawny, potwierdzić Oferty są
jawne od chwili otwarcia z zastrzeżeniem informacji stanowiących tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. W
takiej sytuacji wykonawca winien zastrzec informacje stanowiące tajemnice
przedsiębiorstwa oraz udowodnić, że wyczerpują one znamiona opisane w art. 11
pkt. 4 ustawy
10. Termin związania ofertą. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz upływem terminu składania oferty.
11. Unieważnienie postępowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli: 1) nie złożono żadnej ważnej oferty, 2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, 3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, 4) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
Załączniki: 1) wzór formularza oferty cenowej, 2) projekt umowy 3) klauzula informacyjna RODO.
………………………………….
/ data i podpis Dyrektora/
Ogłoszenie opublikowano w dniu 26.08.2022 roku na stronie internetowej Zamawiającego : http://www.zspipwitoszyce.edu.pl/aktualnosci/przetargi/zamowienia-publiczne oraz zamieszczono na tablicy informacyjnej w siedzibie Zamawiającego.
12. Istotne postanowienia umowy. Istotne postanowienia umowne zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3.
UWAGA: Wszelkie zmiany dotyczące ogłoszenia zostaną niezwłocznie opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania wraz z uzasadnieniem zostaną odpowiednio opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego oraz przekazane za pomocą poczty elektronicznej lub faxu Wykonawcom, którzy złożyli oferty w postępowaniu.
|