Aktualności‎ > ‎

Wycieczka do Berlina – Tropical Islands

opublikowane: 1 paź 2019, 12:36 przez witoszyce szkola   [ zaktualizowane 5 paź 2019, 12:08 ]
        W dniu 29września 2019r. roku odbyła się wycieczka do Berlina – Tropical Islands.Organizatorami wyjazdu był p.dyrektor Leszek Stecki i p. Lucyna Sozańska. W wycieczce brało udział trzydziestu siedmiu  uczniów i dziewięciu  rodziców. Na wyprawę wyruszyliśmy   o godzinie 5 rano spod Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole im. Władysława Reymonta w Witoszycach.
        Wymarzona temperatura – nawet 30°C – przez 365 dni w roku sprawia, że Wyspa Tropikalna (Tropical -Islands) to idealny cel  podróży! Każdy może rozkoszować się tropikami na terenie odpowiadającym 8 boiskom do piłki nożnej (66.000 km2) Największy zadaszony las tropikalny świata, największa w Europie strefa saun, Morze Południowe z 200 m piaszczystej plaży i wiele innych atrakcji czekają na uczniów w każdym wieku!

Tropical Islands to przygoda, odpoczynek i relaks to gorący wypoczynek w samym sercu Europy. Na wyspie szybować można balonem aż 55 metrów nad lasem tropikalnym, obserwować żółwie i bagno mangrowe, unosić się na falach Laguny Bali lub poszaleć zjeżdżając z najwyższej w Niemczech zjeżdżalni wieżowej.

Po przekroczeniu granicy polsko-niemieckiej około godziny 21godz. zatrzymaliśmy się w  Mac Donalds. Posileni ruszyliśmy dalej do Witoszyc. Nasze zmęczenie i brak snu sięgnęło zenitu, więc prawie wszyscy zasnęliśmy i obudziliśmy się dopiero pod szkołą. Wycieczka zakończyła się około godz. 24.00, gdzie czekali na nas rodzice.

Zmęczeni, ale bardzo szczęśliwi i zadowoleni powróciliśmy do domów. To była naprawdę niezapomniana przygoda i myślę że każdy chciałby pojechać tam jeszcze raz.