OGŁOSZENIE O ZAMIARZE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA na ,, Sukcesywne dostawy tuszy i tonerów

Data publikacji: Apr 21, 2021 12:26:54 PM

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE DLA KTÓRYCH NIE STOSUJE SIĘ PRZEPISÓW PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH:

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMIARZE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

na ,, Sukcesywne dostawy tuszy i tonerów do Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole

w Witoszycach,                                                                                          

 

Zamówienie o wartości szacunkowej poniżej progu stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.) prowadzone zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych,  uregulowane w K.C.

 

1. Zamawiający.

Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach

Witoszyce 10, 56-200 Góra

tel: 65 543 13 23 

 

2. Przedmiot zamówienia.

Dostawy tuszy i tonerów do Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach.

 

Szczegółowy wykaz asortymentu wskazano w załączniku 1A.

 

2.2. Nie  dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.

2.3. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wykonawcą najkorzystniejszej oferty, negocjacji treści oferty w zakresie elementów podlegających ocenie w ramach kryteriów z zastrzeżeniem, że w wyniku negocjacji wartość negocjowana nie ulegnie podwyższeniu.

 

3. Termin realizacji zamówienia.

Umowa zostanie podpisana na czas określony do dnia 31 grudnia 2021.

Zasady realizacji zamówienia opisano w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia.

 

4. Warunki udziału w postępowaniu.

 

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

-    posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym

i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

-    znajdują się w. sytuacji technicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

 

 

5. Oświadczenia i dokumenty, które winni załączyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

a)  oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg. wzoru Zamawiającego (załącznik nr 3),

 

Zamawiający samodzielnie poprawi w ofertach oczywiste omyłki rachunkowe oraz pisarskie, informując o tym Wykonawcę.

a)        Zamawiający za zgodą Wykonawcy poprawi w ofertach inne omyłki, polegające na niezgodności treści oferty z Ogłoszeniem, nie powodujące istotnych zmian w ofercie.

b)        W sytuacji, w której zostaną złożone oferty z tą samą najniższą ceną Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia dodatkowych ofert. Cena w ofercie dodatkowej nie może przekraczać ceny wskazanej przez Wykonawcę w ofercie pierwotnie złożonej.

 

 

6 . Sposób obliczenia ceny.

 

Cena winna zawierać wszystkie koszty niezbędne do poniesienia w celu  realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i wszystkie składniki cenotwórcze, które są konieczne do uwzględnienia aby zamawiany przedmiot zamówienia realizowany był w sposób należyty, zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymaganiami Zamawiającego. 

 

7. Kryteria oceny ofert.

 

-          cena – 100 % /minimalizacja/

 

8. Zawartość oferty.

Oferta winna zawierać:

1. wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1),

2. wypełniony załącznik 1A

3. wypełnione oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu- (załącznik nr 3),

4. aktualny wypis z właściwego rejestru lub wpis do centralnej ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert lub

w przypadku osoby, która nie prowadzi działalności – oświadczenie w treści formularza ofertowego, a w konsekwencji złoży oświadczenie niezbędne do zawarcia i prawidłowego rozliczenia umowy – zlecenia.

Uwaga: Wykonawca nie ma obowiązku załączyć do oferty odpisu z KRS lub informacji

z centralnej informacji o działalności gospodarczej. Wykonawca w treści formularza ofertowego zawiera informację z odesłaniem do strony, z której Zamawiający może pobrać wydruk.

Jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, wskazane w pkt 8 w niewłaściwej formie lub złoży dokument zawierający błędy, Zamawiający wezwie wykonawcę do usunięcia braku we wskazanym terminie. W przypadku  nie uzupełnienia dokumentów  lub w sytuacji, gdy uzupełnione dokumenty nadal będą zawierały  błędy Zamawiający odrzuci ofertę  Wykonawcy.

Zamawiający poprawi w ofertach oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe z uwzględnieniem ich konsekwencji oraz inne omyłki nie powodujące istotnych zmian w treści oferty.

 

UWAGA: Jeżeli Wykonawca składa kopie dokumentów, winny one być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

 

Oferta winna być podpisana przez osobę właściwie umocowaną. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentu rejestrowego do oferty należy załączyć właściwe pełnomocnictwo.

 

OFERTA WINNA BYĆ ZGODNA Z OGŁOSZENIEM. OFERTA NIEZGODNA Z WARUNKAMI OGŁOSZENIA ZOSTANIE ODRZUCONA.

 

 

9. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert.

 

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego

w terminie do dnia 27 kwietnia  2021 roku do godz. 13 00,

bądź elektronicznie w formie skanu podpisanej oferty przed upływem terminu składania ofert na adres e-mail: szkolawitoszyce@interia.pl.

(należy potwierdzić fakt przesłania i otrzymania oferty pod numerem telefonu

65 543 13 23)

                        

TREŚĆ WSZYSTKICH OFERT NIEZALEŻNIE OD FORMY ZŁOŻENIA BĘDZIE UJAWNIONA PO UPŁYWIE TERMINU OTWARCIA OFERT.

 

 

Kopertę należy zaadresować jak niżej:

 

Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach

 

Oferta na ,, Sukcesywne dostawy tuszy i tonerów  do Zespołu Szkoła Podstawowa

i Przedszkole w Witoszycach,,

 

Witoszyce 10,   56-200 Góra

NIE OTWIERAĆ PRZED 27.04.2021 r. godz. 13:20

 

Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i dostarczenie jej na miejsce składania ofert po terminie określonym w ogłoszeniu) ponosi Wykonawca.

 

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 kwietnia  2021  r. godz. 13.20 w siedzibie Zamawiającego

 

10. Termin związania ofertą.

 

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz upływem terminu składania oferty.

 

 

 

11. Unieważnienie postępowania.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli:

1)     nie złożono żadnej ważnej oferty,

2)     cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

3)     wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,

4)     postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.

 

Ogłoszenie opublikowano w dniu  21 kwietnia 2021 roku  na stronie internetowej zamawiającego w zakładce bip.

 

 

12. Istotne postanowienia umowy.

 

Istotne postanowienia umowne zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 .

 

UWAGA: Wszelkie zmiany dotyczące ogłoszenia zostaną niezwłocznie opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania wraz z uzasadnieniem zostaną opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego.

 

 

Załączniki :

 

1)        wzór formularza oferty cenowej na materiały biurowe,

2)        projekt umowy,

3)        wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

 

 

 

 

 

______________________________________

(podpis Dyrektora Zespołu)