Postępowanie uzupełniające

Data publikacji: Oct 14, 2020 2:52:1 PM

Witoszyce, dnia 2020-10-14

 

Ogłoszenie o zamiarze udzielenia zamówienia

na „Zakup i dostawę wyposażenia - pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji podstawy programowej z przedmiotów przyrodniczych w szkołach podstawowych”- postępowanie uzupełniające.

Postępowanie uwolnione spod rygoru ustawy Prawo zamówień publicznych 

(Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) na podstawie art. 4 ust. 8.

Postępowanie prowadzone, zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych przez Zespół Szkołę Podstawową i Przedszkole w Witoszycach, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, uregulowane w K.C.

1.      Zamawiający:

Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach

2.      Nabywca:  Gmina Góra, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, NIP: 6931940518

3.      Odbiorca: Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach, Witoszyce 10, 56-200 Góra,

Tel.: 65 543 13 23, email: szkolawitoszyce@interia.pl

Osoba upoważniona do kontaktu w zakresie przedmiotowego zamówienia:

-  Leszek Stecki – Dyrektor Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach:

2. Przedmiotem zamówienia są:

Pomoce dydaktyczne określone w załączniku 1 A o minimalnych parametrach technicznych określonych w załączniku 1B.

2.2. Nie  dopuszcza się składania ofert  wariantowych.

3. Termin realizacji zamówienia –  do 20 listopada 2020 roku.

4. Warunki udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

-                     prowadzi działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia,

-                     posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym             i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

-                     znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

 

5. Oświadczenia i dokumenty, które winni załączyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

a)  oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku przesłanki do wykluczenia z postępowania,

b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (Wykonawca będący osobą fizyczną prowadzącą działalność – generuje wydruk z CEIDG/ z uwagi na powszechną dostępność, w przypadku braku w ofercie wypisu z CEIDG / KRS  dokument wygeneruje samodzielnie Zamawiający).

5.1. Jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, wskazane w pkt. 5  w niewłaściwej formie lub złoży dokument zawierający błędy, Zamawiający wezwie wykonawcę do usunięcia braku we wskazanym terminie pod rygorem odrzucenia oferty. Zamawiający może poprawić w ofercie oczywiste omyłki pisarskie lub rachunkowe.

UWAGA:  Jeżeli Wykonawca składa kopie dokumentów - winny być one poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

6 . Sposób obliczenia ceny.

Cena winna zawierać wszystkie koszty niezbędne do poniesienia w celu  realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i wszystkie składniki cenotwórcze, które są konieczne do uwzględnienia, aby zamawiany przedmiot zamówienia realizowany był w sposób należyty, zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymaganiami Zamawiającego. 

7. Kryteria oceny ofert

 cena- cena 100 %. 

8. Zawartość oferty.

Oferta winna zawierać:

1)      wypełniony formularz oferty  

2)      dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt.5,

3)      wypełnioną i parafowaną umowę której wzór stanowi załącznik do niniejszego postępowania

Oferta winna być podpisana przez osobę właściwie umocowaną. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentu rejestrowego do oferty należy załączyć właściwe pełnomocnictwo. Kopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (każda strona oferty parafowana).

Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowych wyjaśnień dotyczących treści oferty.

OFERTA WINNA BYĆ ZGODNA Z OGŁOSZENIEM. OFERTA NIEZGODNA

Z WARUNKAMI OGŁOSZENIA ZOSTANIE ODRZUCONA.

9. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert.

Ofertę należy złożyć/ przesłać  w zamkniętej kopercie w/ do siedziby Zamawiającego, tj.

Zespole Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach, Witoszyce 10, 56-200 Góra

do dnia 19.10.2020 go godz. 9:30 ,  w sekretariacie Zespołu

Kopertę/ majla należy zaadresować jak niżej:

Oferta na „Zakup i dostawę wyposażenia - pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji podstawy programowej z przedmiotów przyrodniczych w szkołach podstawowych” ”- postępowanie uzupełniające.

Nie otwierać przed 19.10.2020 r. godz. 10:00

Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji  i dostarczenie jej na miejsce składania ofert po terminie określonym w ogłoszeniu) ponosi Wykonawca.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.10.2020 r. godz. 10:00  w siedzibie Zamawiającego, po zapatrzeniu w środki ochrony bezpośredniej przekazane przez Zamawiającego.    

Dopuszcza się złożenie oferty pocztą elektroniczną na adres: szkolawitoszyce@interia.pl w temacie wpisując  

Oferta na „Zakup i dostawę wyposażenia - pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji podstawy programowej z przedmiotów przyrodniczych w szkołach podstawowych”                   

10. Termin związania ofertą.                                                                                                    

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz upływem terminu składania oferty. Zamawiający ma prawo wystąpić do Wykonawcy z wnioskiem o wyrażenie zgody na wydłużenie terminu związania ofertą. 

11. Unieważnienie postępowania.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli:

1)       nie złożono żadnej ważnej oferty,

2)       cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

3)       wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,

4)       postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.

12. Istotne postanowienia umowy.

Istotne postanowienia umowne zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3.

UWAGA: Wszelkie zmiany dotyczące ogłoszenia zostaną niezwłocznie opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania wraz z uzasadnieniem zostaną odpowiednio opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego oraz przekazane za pomocą poczty elektronicznej lub faxu Wykonawcom, którzy złożyli oferty w postępowaniu.

 

                                                                                                                               

-----------------------------------------------

              (Podpis Dyrektora Zespołu)